vineri, 28 iunie 2013

Crumble cu rubarba si zmeura

Nu am mai gatit pana acum rubarba si mi-am dorit foarte mult sa o incerc. M-a impresionat in mod placut si o voi folosi si cu alte ocazii. Pentru ca luasem doar vreo 4 tije , de proba , am folosit-o in combinatie cu niste zmeura la un desert cu "firimituri".


Avem nevoie de :
-    4 tije rubarba , 100 g zmeura , 4 linguri zahar , zeama de la ½ lamai
-    pt. aluat sfaramicios : 150 g faina , 100 g unt , 80 g zahar , 1 lingura extract de vanilie 
-    1 lingura pesmet , unt pentru uns forma

Preparam asa :
Rubarba se taie cubulete si se pune intr-o tigaie pe foc impreuna cu zmeura , zaharul si zeama de lamaie , pana se inmoaie putin rubarba si se topeste zaharul.
Faina se amesteca cu zahar , se adauga extractul de vanilie si untul rece cubulete si se framanta un aluat suficient de tare sa poata fi dat pe razatoarea cu ochiuri mari.
O forma termorezistenta se unge cu unt , se aseaza amestecul cu rubarba , se presara pesmetul si se acopera cu aluat ras.
Se coace la 190 grade pentru cca. 40 de minute.


Se lasa putin la racit si se serveste.



16 comentarii:

  1. Yummy, am si rabarbura si zmeura.Yuhuu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am descoperit-o anul trecut si imi place mult. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am folosit rubarba pana acum,dar cred ca merita sa incerc.Tare-mi place cum arata desertul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita sa incerci , mai ales ca nici nu e scumpa.Daca nu-ti place ,nu ai pierdut prea mult.

      Ștergere
  4. Delicios! Spre rusinea mea nu am mancat decat facut de altii:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca te-am descoperit.
    Nu stiu cum mi-ai scapat ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine Dana , te mai astept in casa mea virtuala.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...