joi, 9 mai 2013

Desert cu branza si zmeura

Un desert de vara , foarte usor de facut , racoritor.


Avem nevoie de:
- 250 g quark , 1 ou , 2 linguri zahar pudra , 1 lingura zahar tos , un praf de sare ,1 lingura extract de vanilie , 250 g zmeura , 7-8 biscuiti simpli , menta

Preparam asa :
Quarkul se mixeaza cu 2 linguri de zahar pudra si cu galbenusul de ou , se adauga extract de vanilie. Albusul de ou se bate spuma tare cu un praf de sare si cu zaharul tos si se adauga la branza. Se omogenizeaza.
200 g zmeura se paseaza. Restul se pastreaza pentru ornat.
In cupe/pahare se aseazaun strat de biscuiti rupti bucatele mici , un strat de branza , un strat de piure de zmeura si din nou un strat de branza. Se decoreaza cu zmeura ramasa si cu frunze de menta si se da la frigider pentru 2 ore.

Se serveste rece.





6 comentarii:

  1. Delicios!! Reteta aceasta este pe placul meu cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac deserturile de vara exact din motivele pe care le-ai zis tu.
    Paharelele tale sunt foarte faine, as topi si eu unul imediat daca l-as avea la indemana.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru vizita , ma bucur ca desertul meu simplu va este pe plac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata super si îmi place tare!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...