luni, 11 februarie 2013

Chiftelute de pui cu bacon si oua de prepelita

Am luat oua de prepelita in speranta ca voi reusi prin marimea si culoarea cojii lor sa o fac pe pitica mea sa manance ou ...mda , s-o cred eu. Dar daca tot le am in casa , ce ar fi sa le si folosesc ? Asa ca le-am indesat in chiftele si le-am servit noi , adultii fara mofturi.


Avem nevoie de :
- 300 g carne tocata de pui , 3-4  felii bacon , 1 ceapa mica , 2 catei de usturoi , 1/2 lingurita boia de ardei dulce ,1 ou , sare , piper , miezul de la 2 feii de paine , lapte , oua de prepelita fierte, ulei de masline

Preparam asa :
Ceapa si usturoiul se toaca marunt. Baconul se taie bucati cat mai mici. Carnea tocata se amesteca cu ceapa , usturoiul , baconul , se adauga miezul de paine inmuiat in lapte si stors bine . Oul se bate si se adauga  cam jumatate la compozitie. Se adauga boia , se condimenteaza cu sare si piper dupa gust si se omogenizeaza compozitia .
Se fac sfere din compozitie cu mainile umezite cu apa , se aplatizeaza , se pune in mijloc cate un ou de prepelita fiert si curatat , se inveleste in compozitia de carne si se aseaza chiftelele in tava acoperita cu hartie de copt. Se pulverizeaza deasupra ulei de masline si se dau la cuptor , la 180 de grade , pentru 30 de minute , pana se rumesc frumos deasupra. La jumatatea timpului de copt se intorc pentru a prinde crusta pe ambele parti.


Mie mi-au iesit 8 bucati , pe care le-am servit cu "chipsuri" din cartofi la cuptor.



17 comentarii:

  1. Asa ceva n-are cum sa nu-ti placa.
    Cred ca merg grozav cu o bere rece :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt, iti vine sa le mananci din priviri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Chiar au fost bune , carnea de pui usoara , baconul care a adus un plus de gust .

      Ștergere
  4. Minunata sectiune Dorina, perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine oul imbracat asa! Buna ideea!

    RăspundețiȘtergere
  6. O idee minunata si arata foarte bine!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. am urmarit retetele tale de putin timp si sunt interesante dar ce ai patit nu mai ai inspiratie sa mai postezi si altele noi ce e cu tine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Inspiratie am , dar "diverse" m-au tinut departe de internet. Stau in asteptare cateva retete , doar sa am posibilitatea sa le si scriu si postez.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...