sâmbătă, 1 decembrie 2012

Chec cu nuca si fructe confiate

Un chec facut mai mult din "ramasite " , nuca de la tarta cu mere si nuci  , fructe confiate de la desertul cu biscuti , branza dulce si fructe confiate , am mai adaugat niste cirese confiate pe care nu m-am putut abtine sa le cumpar cand le-am vazut asa frumusele (fara sa am in cap ce voi face cu ele).
Checul acesta a mers de minune langa o cana cu lapte sau langa o ceasca de cafea dimineata.


Avem nevoie de :
- 170 g unt , 180 g zahar , 3oua , 100 g nuca macinata , 210 g faina , 1 lingurita praf de copt , 100 g fructe confiate ( lamaie , caise , smochine , cirese)
- pt. decor : 1 plic glazura de ciocolata , cirese confiate

Preparam asa:
Untul la temperatura camerei se freaca spuma cu zaharul , se adauga ouale pe rand mixand bine dupa fiecare. Se adauga nuca macinata , treptat faina cernuta impreuna cu praful de copt. Se adauga  fructele confiate taiate cubulete si se omogenizeaza.
O forma de chec se acopera cu hartie de copt si se toarna in ea compozitia.
Forma se da la copt , in cuptorul preincalzit la cca. 180 grade , pentru 40 minute.
Cand s-a copt , se scotae checul din forma si se lasa la racit.
Glazura se pregateste conform instructiunilor de pe ambalaj si se toarna deasupra checului. Se orneaza cu cirese confiate.


Se taie felii si se serveste alaturi de lapte sau cafea.


23 de comentarii:

  1. Hiiii, cana cu psisica!!
    Super checul, imi place si culoarea si cum stau ciresele pe el si suvoaiele de ciocolata.
    Si eu am niste ''ramasite'' din astea dar sunt atatea de facut ca nu mai stiu de care sa ma apuc... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un deliciu langa un lapte sau o cafea. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahh super arata.. ma uit la ciresele alea cum troneaza ele asa frumos pe chec :D
    Ma servesc si eu cu o feliuta virtuala :P
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place grozav cum arata bunatatea asta! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un desert delicios,absolut pe placul meu!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata de te face sa-l mananci pe tot! :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Multi ani traiascaaaa, multi ani traiascaaaaa,
    La Multi Ani!
    Te pup si-ti doresc sanatate si fericire maxima!

    Pupam pisicuta :*

    RăspundețiȘtergere
  8. fructe confiate la preturi corecte gasiti pe www.ameplant.ro

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...