duminică, 21 octombrie 2012

Desert cu wafe , tapioca si coacaze negre

Despre deserturi cu tapioca am citit prima data la Cerulina pe blog , am facut cu ceva timp in urma budinca de tapioca , ne-a placut tare mult . Se face  usor , e desertul perfect pentru cine nu are timp , asa cum sunt si eu in ultima perioada. Asa ca , din pofta de ceva dulce , am preluat tot de la vecina mea Cerulina un desert cu wafe si budinca de tapioca. Am adaugat si bunatatea de dulceata de coacaze negre  facuta acum vreo 2 luni si ne-am lins pe botic dupa ce am golit vasul .


Avem nevoie de :
- 12 wafe , dulceata de coacaze negre
- pt. budinca de tapioca : 4 linguri perle de tapioca , 400 ml apa , 500 ml lapte 3.5% grasime , 200 ml smantana pentru frisca 35% grasime , 4 linguri zahar , 1 lingura extract de vanilie , 1ou

Preparam asa :
Perlele de tapioca se pun la hidratat in apa rece pentru 3 ore ( sau peste noapte ). Se scurg de apa.
Smantana lichida si 400 ml lapte se pun pe foc , cand dau in clocot se adauga perlele de tapioca si zaharul si se amesteca pentru a nu se lipi perlele unele de altele. Se da facul mic si se lasa la fiert cca. 30 de minute , pana se unfla perlele si devin moi.
Oul se bate , se adauga restul de lapte si vanilia si se omogenizeaza. Se toarna in fir subtire , amestecand continuu , in budica de tapioca si se mai lasa pe foc cca. 10 minute .
Se ia de pe foc budinca , in 1/3 din cantitate se adauga 2-3 linguri dulceata de coacaze negre , restul se lasa "natur".
Intr-un va se aseaza 1/2 din budinca de tapioca "alba" , se aseaza 6 wafe , se toarna peste ele budinca de tapioca amestecata cu dulceata , se pun deasupra restul de wafe . Restul de budinca de tapioca "alba" se intinde uniform deasupra wafelor , iar deasupra ei se intinde un strat de dulceata de coacaze negre.
Vasul se da la rece 2 ore.

27 de comentarii:

  1. Super desert, cred ca se topeste in gura! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. O portie generoasa si pt. mine, te rog! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Un coltisor si pentru mine, te rog, eu inca nu am gasit tapioca sa-mi fac poftele cu ceea ce am vazut pe la voi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti scumpa la ochi in ultima perioada, dar cand apari, apari cu ceva bun de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Any , nu mai am timpul liber pe care il aveam candva , nici nu mai gatesc atat de des . Asta e !

      Ștergere
  5. Super desert,imi place ca e rapid si delicios! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Uwielbiam czarne porzeczki! Ciasto wygląda pysznie:)

    RăspundețiȘtergere
  7. muy rico tu postre.Un saludo

    www.dulcesbocaditos.blogspot.com
    www.recetasparaenamorar.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata foarte bine si arata tare gustoasa si delicioasa!❤pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mmmm.... n-am folosit niciodata perle de tapioca. Mereu de invatat cate ceva nou. Desertul tau arata minunat Dorina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toti avem mereu de invatat ceva nou . Ma bucur daca pot veni si eu cu idei. Sigur iti va placea daca incerci.

      Ștergere
  10. Ma bucur mult ca mi`ai probat reteta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...