miercuri, 18 iulie 2012

Spaghete cu chiftelute si sos de rosii

De cand a vazut filmul de animatie "Doamna si vagabondul" micuta mea imi tot cere spaghete cu chiftelute si sos ca-n film . Acu' serios , de unde sa stiu eu cum le facea Toni in film? Cert era ca trebuia sa fac ceva care sa semene cu mancarea delicioasa pe care o serveau , intr-o seara romantica , cei doi caini .  Asa a iesit ceea ce urmeaza , a fost servit cu drag si pofta de micuta mea , direct cu mana , pentru ca asa i s-a parut ei amuzant ( si pentru ca nu i-am permis sa bage direct gura in castron,  asta a vrut sa faca initial).


Avem nevoie de :
- 300 g spaghete , 3 l apa , 1 lingura sare
- pt. chiftelute : 200 g carne tocata , 1 ou , 2 linguri pesmet , 1/4 ceapa , 1 catel de usturoi , 1/2 lingurita rasa boia de ardei dulce , sare , piper 
- pt. sos : 1 rosie , 250 ml sos de rosii , 1 catel de usturoi , 1/4 ceapa , 1 lingurita busuioc uscat , sare , piper
- parmezan ras
- portii :3

Preparam asa :
Spaghetele se pun la fiert in apa cu sare , respectand timpul de pe ambalaj.
Pentru chiftelute se toaca ceapa si usturoiul marunt , se adauga la carnea tocata , se adauga condimentele , pesmetul si cam jumatate din oul batut . Se omogenzeaza si se fomeaza chiftelute micute , cam de marimea unei cirese . Se prajesc in ulei incins sau in cuptor , stropite cu putin ulei , pentru o varianta mai "light".
Rosia se decojeste si se taie bucati . Se paseza la blender impreuna cu usturoiul si ceapa tocate . Se adauga sosul de rosii , busuiocul , sare si piper si se amesteca . Se pune sosul obtinut intr-o cratita , se pune la fiert. Cand a scazut putin , se adauga si chiftelutele prajite anterior si se mai lasa sa dea un clocot .
Spaghetele se scurg de apa . Se toarna deasupra lor sosul cu chiftelute , se presara deasupra parmezan ras si se servesc calde .


20 de comentarii:

  1. Ahh..cat de mult imi placea poveste asta :)
    Arata super si n-am nicio indoiala ca pitica le-a adorat. Am vazut pe forum cu cata pofta "sorbea" din spaghete ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce povestioara frumoasa cu scumpica ta copila.
    Pastele arata foarte bine,cred si eu ca i-au placut mult.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. De-ai sti cat imi plac pastele lungi! Cu chiftelute cred ca-s super bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiam ca din povesti faine, ies povesti culinare si mai faine!
    Si desi eu n-am vazut filmul ala de animatie, mi-a fost de-ajuns sa vad spaghetele tale si sa poftesc...nus' ce naiba am avut azi ca tota ziua am poftit! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ;)) fain desen. si piciul meu e indragostit de pisicute ;") cat despre papica, delicioasa tare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desenul e cu catei , desi ea adora pisicile , ii place si acest film . Evident , daca cere mancarea cainilor :))

      Ștergere
  6. Questo si che è un'ottimo piatto di pasta!!!
    Baci

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador pastele in orice combinatie!Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi plac pastele oricum, asa ca nu se pune problema! Izabella, adu filmul si halim împreuna :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Izabela este de acord , numai sa ascunzi pisoii daca nu vor o smotoceala pe cinste

      Ștergere
  9. Hhahhahaha, se ascund ei singuri daca se simt amenintati :D Cre'ca Izabela, nu ar iesi nesmotocita din mîinile mele, asa ca n-ar mai avea vreme de pisoi =))
    Mor dupa obrajorii ei! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pisici smechere :) Poate ajung vreodata in zona la tine si ti-o aduc la smotocit :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...