luni, 28 mai 2012

Pachetele de foietaj cu gem de zmeura

Mi-a ramas o parte din blatul facut pentru tortul cu margarete , iar Any mi-a dat idee ce sa fac cu el . Aveam toate cele necesare , asa ca am trecut rapid la treaba . Un dulce rapid si foarte , foarte bun .


Avem nevoie de :
- 300 g aluat de foietaj , cca. 170 g blat de tort , 4 linguri pline de gem de zmeura , lapte

Preparam asa :
Blatul de tort se macina , se adauga  gemul si se amesteca bine . "Crema" rezultata trebuie sa fie una lipicioasa , dar sa nu curga .
Se taie aluatul in fasii de cca. 10 cm latime , iar pe lungimea lor se pune umplutura cu gem . Se ruleaza si se taie ruloul in bucatele de cca. 5 cm lungimecu un cutit bine ascutit .


Se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt , se ung cu lapte si se coc la 180 grade , cam 30 de minute.


12 comentarii:

  1. Asa-i ca-s bune? Se impusca 2 iepuri dintr-o data cu un blat de tort.
    Ma bucur tare tare mult ca le-ai facut :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Taaare bune! Acum vreau sa incerc si o varianta sarata . Multumesc inca o data pentru idee.

      Ștergere
  2. Sunt asa de frumoase,iar gemul de zmeura este absolut grozav.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc . Gemul de zmeura este unul dintre preferatele mele , imi place mult de tot.

      Ștergere
  3. Arata grozav,iar gemul de zmeura e de nerefuzat pentru mine!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Flory , nici eu nu refuz gem de zmeura niciodata . te pup.

      Ștergere
  4. Super ideea, pt. mine reteta asta e dragoste la prima vedere. :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...