duminică, 15 mai 2011

Chec cu arahide si stafide

Cu mici / mari modificari , checul este dupa o reteta dintr-o carte de la Dr.Oetker pe care a cumparata-o sora mea si de la care am luat-o si eu imprumut.De gustat l-am gustat la Bucate Apetisante si mi-a placut foarte mult.Eu am schimbat cate ceva , cum ar fi faptul ca am scos nuca si nuca de cocos care erau in reteta originala , dar am adaugat stafide .


Avem nevoie de :
- 225 g unt , 250 g zahar , 1 plic zahar vaniliat , 4 oua , 180 g faina , 1 plic budica de ciocolata , 2 linguri cacao , 3 lingurite rase praf de copt , 125 ml lapte , 100 g arahide , 100 g stafide , 200  g ciocolata, 50 ml smantana dulce

Preparam asa :
Untul la temperatura camerei se mixeaza cu zaharul si zaharul vaniliat.Se adauga pe rand ouale .Faina se cerne cu praful de budinca , cacaua si praful de copt.Se incorporeaza treptat in amestecul cu oua .Se adauga treptat si laptele , apoi arahidele prajite si taiate marunt si stafidele hidratate.
Compozitia se toarna intr-o forma unsa cu unt si tapetata cu faina si se da la cuptorul preincalzit la 170 grade , timp de 50 min.
Se lasa in forma 10 minute , apoi se desprinde cu grija.Este destul de faramicios!
Ciocolata se rupe bucatele si se pune pe baie de aburi impreuna cu smantana dulce pentru a se topi.Cu ea se glazureaza checul deasupra.

Un comentariu:

  1. Faina si reteta facuta in acest mod!
    Vezi ca atunci cand voi pleca de pe blogul tau, o sa-ti lipseasca o felie de chec din farfurie :-)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...