joi, 6 ianuarie 2011

Ghiveci de legume si carne

Reteta am gasit-o pe un site rusesc , apartine Anastasiei Skripkina , mi-a "facut cu ochiul" si daca tot am primit cadou de la sora mea un vas de lut am zis ca merita sa incerc.



Avem nevoie de:
- 500 g carne de porc sau vita , 1 conserva fasole rosie , 2-3 rosii sau o conserva rosii , 4-5 ciuperci , 1 ceapa , 1 ardei gras , sare , piper , ulei, patrunjel verde

Preparam asa:
Se taie carnea cubulete , ceapa se toaca marunt , ardeiul se taie cuburi , ciupercile julien.Rosiile se taie cubulete.
In uleiul incins se caleste ceapa , se adauga carnea si se prajeste putin.Se adauga ciupercile , ardeiul si se lasa pe foc cca.5 minute.Apoi se adauga rosiile , sare si piper.Se mai lasa putin pe foc.
In vasul de lut se aseaza un strat de amestec cu carne , unul de fasole , iarasi un strat de carne si iarasi unul de fasole.Ultimul strat trebuie sa fie de carne.Se toarna putina apa daca este nevoie ( eu nu am mai pus pentru ca au lasat rosiile destula zeama) , se pune capacul si se da la cuptor , la foc mediu , cam 45 minute.
Cand este gata , se presara deasupra patrunjel verde tocat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...